IT-support til private og erhverv

 

Få løftet din IT-support til et højere niveau med itpilot! En support-løsning er billigere, end du tror.

Kostbar tid går til spilde med at løse både enkle og komplicerede IT-problemer ude i virksomhederne. Det stiller store krav til ekspertise og beredskab at kunne håndtere de mange løbende problemer, der kan opstå i det daglige arbejde med IT. Med en support-aftale hos itpilot får du et professionelt support-team til rådighed, som hurtigt og effektivt kan håndtere både henvendelser fra slutbrugere, underleverandører og medarbejdere.

 

Opret supportsag

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål i vores vidensdatabase, kan du oprette en supportsag lige her. Det er muligt at oprette en supportsag døgnet rundt.

 

Opret supportsag


Hent Teamviewer

Efter aftale kan du få fjernsupport med TeamViewer inden for vores åbningstid: mandag - fredag 08:30 - 16:30.

Bemærk: Ved at gemme og køre Teamviewer-filen skal du blot give tilladelse til, at vi kan se dit skrivebord. Programmet installeres ikke fast på din maskine, men kører kun midlertidigt. Programmet er leveret af TeamViewer.com i samarbejde med itpilot og er sikkert at køre. TeamViewer understøtter både PC, Mac og Smartphones.

Hent Teamviewer


IT-support til både private og erhverv

Hos itpilot har vi stor erfaring i at yde IT-support til både privat og erhverv. Vi bliver ved, indtil problemet er løst og kan yde support både skriftligt, telefonisk, via fjernskrivebord eller fysisk hos virksomheden.

  • Hurtig og effektiv besvarelse af alle henvendelser
  • Ingen henvendelser går tabt med professionelt ticketsystem
  • Ekspertise til at løse selv de mest komplicerede problemer
  • Support til alle niveauer og typer af brugere

Support- og serviceaftale

IT er kompliceret og griber ind på flere og flere områder i en moderne virksomhed. Med en serviceaftale skræddersyr vi en aftale for drift og support af hele din IT-platform, så du sparer både tid og bekymringer i hverdagen. Vi udarbejder en løsning – som er tilpasset dine behov. 

Vi tilbyder at agere ekstern IT-afdeling – altid kun et telefonopkald eller en mail væk, ligesom vi også gerne yder support på stedet hos dig. Med support- og serviceaftale behøver dine medarbejdere ikke bekymre sig nedetid – I har hele tiden eksperter ved hånden.