Supportaftale
Hos itpilot kan vi hjælpe jer med en supportaftale, hvor vi stiller vores professionelle team af IT-eksperter til rådighed for jer, som hurtigt og effektivt kan håndtere henvendelser fra både slutbrugere, underleverandører og medarbejdere.
Få løftet din IT-support til et højere niveau med itpilot - det er billigere, end du tror.
Opret supportsag
Hvis du ikke kan finde svar på jeres spørgsmål i vores vidensdatabase, kan du oprette en supportsag.
Opret en supportsag, så vender vi tilbage hurtigst muligt. I kan oprette en supportsag døgnet rundt.
Splashtop fjernsupport
I kan også få fjernsupport via Splashtop efter aftale indenfor vores åbningstid, som er:
Mandag - fredag kl. 08:30-16:30
IT-support til både private & erhverv
Hos itpilot har vi stor erfaring i at yde kyndig IT-support til både private og erhverv. Vi arbejder på jeres problem, indtil det er løst, og vi kan yde support både skriftligt, telefonisk, via et fjernskrivebord (TeamViewer) og fysisk hos jeres virksomhed.
Vi tilbyder
- Hurtig og effektiv besvarelse af alle henvendelser
- Ingen tabte henvendelser ved hjælp af vores professionelle ticketsystem
- Ekspertise til at løse selv de mest komplicerede IT-problemer
- IT-support til alle niveauer og brugertyper
Vi kan også tilbyde jer at oprette en webmaster support- og serviceaftale.
Klippekort
Når vi opretter en supportaftale til jer, opretter vi et såkaldt ”klippekort” til jer, hvor vi i samarbejde med jer aftaler, hvilken form for IT-support I har brug for, samt hvor mange timer I gerne vil have support i.
Vi kan altid opdatere jeres klippekort, så det passer til jeres behov, hvis de skulle ændre sig med tiden.
Kontakt os for at få flere informationer og priser på jeres klippekort.