Beskeder
Saml al kommunikation ét sted
Odoo Beskeder er et centralt kommunikationsværktøj i Odoo, som samler al kommunikation både internt og eksternt. Gennem Live Chatten på hjemmesiden kan kunder kontakte jer gennem Odoo Beskeder. Medarbejdere kan sende beskeder, dele dokumenter og holde sig opdateret på projekter. Med realtidssynkronisering kan teams samarbejde mere effektivt og undgå misforståelser.
Med Odoo Beskeder får I:
- Centraliseret kommunikation på tværs af teams.
- Integration med de øvrige Odoo-apps.
- Mulighed for at vedhæfte filer og dele links.
Mere om Beskeder
Appen understøtter både individuelle og gruppebeskeder og kan bruges som en erstatning for e-mails. Odoo Beskeder vises som et chatvindue, når I modtager beskeder, uanset hvilke øvrige apps I er inde på. Derfor fungerer Odoo Beskeder også med de øvrige Odoo apps. Appen fungerer dog særligt godt med CRM og Helpdesk, da der kan oprettes nye leads og tickets direkte fra chatvinduet.
Godkendelser
Automatisér jeres godkendelsesprocesser
Odoo Godkendelser hjælper jer med at digitalisere og automatisere jeres godkendelsesprocesser. Det kan fx være rejseanmodninger, budgetgodkendelser eller ferieforespørgsler. Det er hurtigt og let for jer at oprette, gennemgå og godkende forespørgsler, hvilket reducerer flaskehalse og sparer tid.
Med Odoo Godkendelser får I:
- Skræddersyede workflows til godkendelser.
- Automatiske notifikationer for hurtigere respons.
- Centraliseret overblik over alle aktive og afsluttede forespørgsler.
Mere om Godkendelser
I definerer selv, hvilke personer, der har rettigheder til at godkende forskellige typer anmodninger. Odoo Godkendelser er integreret med bl.a. Medarbejdere, Projekt samt Udgifter.
IoT
Forbind jeres IoT-enheder direkte til Odoo
I har mulighed for at forbinde jeres IoT-enheder som printere, sensorer og scannere direkte til jeres Odoo-system. Dermed kan I integrere jeres digitale processer med jeres fysiske enheder. Det bidrager til en optimering af jeres arbejdsgange, og samtidig reducerer det antallet af manuelle fejl.
Med Odoo IoT får I:
- Direkte integration med IoT-enheder.
- Real-time dataoverførsel til systemet.
- Reducering af manuelle arbejdsgange og fejl.
Mere om IoT
IoT er ideelt til virksomheder inden for produktion, lager og detailhandel, hvor der fx kan integreres scannere på varelageret eller til POS Butik eller labelprintere til webshopordrer. Appen integreres derfor også bedst med Lager, Produktion og Salg.
Viden
Del & administrer virksomhedens viden
Med Odoo Viden kan I oprette og dele interne vejledninger, dokumentation og artikler. Appen hjælper jer med at samle al virksomhedens viden ét sted, så medarbejderne hurtigt kan finde de oplysninger, de har brug for, fx medarbejderhåndbøger, skabeloner m.v. Dette reducerer supportspørgsmål og øger effektiviteten.
Med Odoo Viden får I:
- En central platform til opbevaring af virksomhedens viden.
- Hurtig adgang til vejledninger og dokumentation.
- Mulighed for at oprette vidensdatabaser til specifikke teams.
Mere om Viden
Appen integrerer godt med Helpdesk, HR og Projekt for at sikre, at alle medarbejdere har adgang til den rette viden, når de har brug for den.
Kommunikér effektivt med kunder via WhatsApp
Med Odoo WhatsApp kan I sende beskeder direkte til kunder og samarbejdspartnere via verdens mest populære beskedplatform. Appen gør det muligt at administrere samtaler, sende automatiske svar og spore kommunikation direkte i Odoo-systemet, så I altid har overblik over jeres kundekontakt.
Med Odoo WhatsApp får I:
- Integration med kundedata i CRM.
- Mulighed for at sende automatiske beskeder og notifikationer.
- Centraliseret historik over kundekommunikation.
Mere om WhatsApp
Denne app er ideel til virksomheder, der ønsker at forbedre deres kundeengagement. Den fungerer bedst sammen med CRM, Salg og Marketing Automation for at skabe en helhedsorienteret kommunikationsstrategi. Det er desuden muligt at oprette forskellige skabeloner, så det er hurtigt og nemt at udsende beskeder.